Mé knižní a filmové plány na léto 2015


Původně jsem tento článek vůbec neplánovala, ale nakonec jsem si řekla, proč si přece jen nesestavit seznam knih, které si chci přečíst a filmů, které chci zhlédnout - aspoň se konečně k některým knížkám a filmům dostanu. Takže tady jsou moje plány :)


KNIŽNÍ PLÁNY
Co se týče knižních plánů, tak ty se možná budou měnit - chci si hlavně přečíst knihy, které mám doma, nebo které si ještě pořídím. Některé z těchto knížek doma nemám, tak nevím, jestli si je stihnu koupit.
- re-reading série Odkaz dračích jezdců - společné čtení zde
- Eragon v angličtině (Christopher Paolini)
- J.R.R. Tolkien: Životopis (Humphrey Carpenter)
- The Perks of Being Wallflower (Stephen Chbosky)
- Červený vrch (Jamie McGuire)
- Terapie láskou (Matthew Quick)
- Sebevraždy panen (Jeffrey Eugenides)
- Havran (E.A. Poe)

FILMOVÉ PLÁNY
Moje filmové plány jsou celkem velké - celkově jsem teď více filmová, teda na filmy si vyhradím víc času, nebo si spíš aspoň nějaký ten čas udělám. Některé z těchto filmů jsem už viděla, ale chci si dát třeba maratony, tak abych to měla komplet :)
- Ant-Man
- Méďa 1, Méďa 2
- 21 Jump Street, 22 Jump Street
- Fight Club
- Star Wars
- Jurassic World
- Intouchables
- Pán prstenů 1,2,3
- The Wolf of Wall Street
- Great Gatsby
- Iron Man 1,2,3
- X-Men, X-Men 2, X-Men: The Last Stand, X-Men Origins: Wolverine
- (500) Days of Summer
- Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street
- Meet Joe Black
- Frankenweenie
- Sils Maria
- Very Good Girls

SERIÁLOVÉ PLÁNY
A teď seriály, na ty mám více nálady během školního roku, jelikož zaberou míň času a během prázdnin si můžu vyhradit více času - takže ty filmy jsou příhodnější. Každopádně i u některých seriálů bych se ráda posunula dál + jsem nezmínila PLL, který má během prázdnin nové epizody.
- Misfits - zkouknout aspoň do 4. řady
- Friends - do 3. řady
- AHS - dokoukat všechny řady

Share:

8 komentářů

  1. páni, ty toho máš :D. některé body máme společné, hlavně co se filmů týče, jako třeba Star Wars, ty už jsem neviděla hodně dlouho, takže si asi dám maraton starých videokazet :D. Great Gatsby a The Wolf of Wall Street jsou na mém filmwishlistu už dlouho. :)
    in another galaxy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Star Wars jsem viděla zatím IV. epizodu, tak bych konečně měla zhlédnout všechny díly, abych pak na ten nový mohla jít do kina.. A ty dva filmy s Leonardem už chci taky zhlédnout strašně dlouho, konečně si na to snad najdu čas :)

      Vymazat
  2. Tie Perks Of Being A Wallflower len a len odporúčam, je to jedna z mojich najobľúbenejších kníh ♥
    beelievin.blogspot.com
    Pozývam ťa na moju letnú giveaway!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem viděla film a knihu už mi doporučovalo spoustu lidí - chystám se si ji i pořídit, protože myslím, že zrovna tahle kniha mě nezklame..

      Vymazat
  3. The perks fo being a wallflower doporučuji!
    A z filmů doporučuji Iron Mana, Pána Prstenů a X-meny! :)
    Jinak jsi mi právě poskytla spoustu tipů na knihy i filmy, děkuji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iron Mana jsem některé díly viděla, ale chci je zhlédnout všechny postupně - navíc Iron Man jako hrdina je jeden z mých nejoblíbenějších. A pak X-Meny - viděla jsem pouze jenom řadu, která začíná First Class, neviděla jsem filmy, které se odehrávají v Xavierově škole, nanejvýš kousek. Celkově chci dokoukat všechny filmy se superhrdinama, které jsem ještě neviděla.. I když třeba Spiderman mě moc neláká..
      No a nakonec Pán prstenů - četla jsem tu trilogii, ale z filmů jsem viděla jen jedničku, tak to musím dokoukat :)

      Vymazat
  4. pekny a hlavne dlouhy plan, tak drzim palce, ja mam spolecne akorat film Ant-Man, aspon z toho co neznam ze jo, co budu dal sledovat ve volnu ze starsich filmu je ve hvezdach...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U filmů se určitě budu držet seznamu plus něco navíc asi zhlédnu.. Ale co se týče knížek, tak doufám, že zvládnu aspoň půlku seznamu, jelikož u mě to většinou dopadne tak, že nějaká knížka mi padne do oka, tak si ji koupím a rovnou přečtu, a pak nestíhám :D ale tak uvidím :)

      Vymazat

Děkuju za návštěvu i komentář :)