Knihy, které jsem přečetla za rok 2013

Jako první jsem sepsala seznam filmů, které jsem viděla za rok 2013 (zde), a tak je tu seznam knih, které jsem v tom roce přečetla. Není jich nějak extra moc, ale za to se tu vyskytují moje dvě velmi oblíbené série - Podzemí a Pán prstenů.

knihy, které jsem četla poprvé / knihy, které jsem už někdy četla

  • Hlouběji do Podzemí
  • Volný pád do Podzemí
  • Návrat z Podzemí
  • Útok z Podzemí
  • Malý princ
  • blbosti jako Zoey & Chloe (2 díly), aneb když člověk nemá, co číst
  • Harry Potter a Ohnivý pohár
  • Harry Potter a Princ dvojí krve
  • Harry Potter a Relikvie smrti
  • Hobit aneb Cesta tam a zase zpátky
  • Drakova přísaha
  • Mrazivé léto
  • Tulák Rover
  • Motýlí křídla
  • Žena v černém
  • Hostitel
  • Pán prstenů: Dvě věže
  • Pán prstenů: Návrat krále (nepřečtené dodatky - zatím)

Share:

0 komentářů

Děkuju za návštěvu i komentář :)