Filmy, které jsem viděla za rok 2013

Za celý rok jsem si zapisovala filmy, které jsem viděla (i když některé už poněkolikáté) a teď vám je tu přináším v kompletním seznamu. Tře...

Za celý rok jsem si zapisovala filmy, které jsem viděla (i když některé už poněkolikáté) a teď vám je tu přináším v kompletním seznamu. Třeba pochytíte trochu inspirace nebo se naopak chytnete za hlavu, na co jsem se to vůbec koukala :)

viděla jsem poprvé / viděla jsem už poněkolikráté / viděla jsem v kině

  • Sněhurka a lovec
  • Román pro ženy
  • Sex ve městě
  • Netvor
  • Simpsonovi ve filmu
  • Mateřské galeje
  • Méďa
  • Madagaskar 3
  • Rebelka
  • Marley a já
  • Pán prstenů: Společenstvo prstenu
  • Sex ve městě 2
  • Podivuhodný případ Benjamina Buttona
  • Rebelové
  • Puberťačka
  • Matka Kráčmerka
  • Kouzelníci z Waverly Hills
  • Jak utopit dr. Mráčka
  • Což takhle dát si špenát
  • Hoří, má panenko
  • Samotáři
  • Spider-man 2
  • Petr Pan
  • Harry Potter a Fénixův řád (ve slovenštině)
  • Okresní přebor: Poslední zápas Pepika Hnátka
  • 8 žen
  • Karlík a továrna na čokoládu
  • Harry Potter a Relikvie smrti - 1. část
  • Saturnin
  • LOL
  • Babička
  • Hotel Modrá hvězda
  • Nevinné lži
  • Rozbřesk (2. část)
  • Billy Elliot
  • Perfect Days - I ženy mají své dny
  • Hlídač č. 47 (americká verze)
  • Přednosta stanice
  • Nechápu, jak to dokáže
  • Juno
  • Válka nevěst
  • Chceš mě, chci tě
  • Eva tropí hlouposti
  • Soví hnízdo
  • Příšerky s.r.o.
  • Dopisy pro Julii
  • Láska nebeská (2x)
  • Drž hubu!
  • Notting Hill
  • Obecná škola
  • Čintamani a podvodník
  • Robinsonovi
  • Přijdu hned
  • Šeptej
  • Správná petka (Skandál texaských roztleskávaček)
  • Smradi
  • Iron Man
  • Vesničko má středisková
  • High School Musical (1, 2, 3)
  • 1D: This Is Us
  • Alenka v říši divů
  • Probudím se včera
  • Dark Shadows
  • Thor: The Dark World
  • Bling Ring, The
  • Santa má bráchu
  • Hobbit: The Desolation of Smaug (3D)
  • Milionář z chatrče
  • Spring Breakers
  • Králova řeč
  • Mrtvá nevěsta

Některé filmy jsou naprostá blbost - já vím... Napište, které filmy vás zaujaly, které jste viděli, které se vám líbily,...

You Might Also Like

1 komentářů

  1. filmů z tvého seznamu jsem viděla většinu a nejvíc se mi líbili oba HP, Iron Man, Thor: TDW (ten byl fakt dobrej), Saturnin a Rebelka :)
    in another galaxy

    OdpovědětVymazat

Děkuju za návštěvu i komentář :)